06
Mar

Regularne serwisowanie to oszczędność

Lata pracy i wiedza naszych pracowników podpowiadają naszym Klientom, że regularne przeglądy przynoszą oszczędności w dłuższym okresie czasu.

Nie od dziś wiadomo, że Suzuki jest solidną marką, jednak należy brać pod uwagę fakt, że podlega ona normalnym procesom zużycia i ulega również awariom. Bardzo często zdarza się że względy oszczędnościowe wstrzymują decyzje klientów o zalecanej obsłudze powodując większe usterki i nieplanowane wydatki. Nie od dziś wiadomo również o innym podejściu Klientów do regularnego serwisowania w czasie gwarancji i po jej wygaśnięciu. Uważamy, że tak samo regularnie według zaleceń Suzuki powinny być serwisowane auta po gwarancji, jak i przed, gdyż inżynierowie producenta najlepiej wiedzą jak prawidłowo eksploatować ich samochody.

Duże oszczędności przynoszą systematyczne przeglądy wykonywane raz na rok lub co 15 000km mając wpływ na ograniczenie w przyszłości usterek auta, oraz wzrost niezawodności auta, komfortu i bezpieczeństwa podróżujących, oraz jego wiarygodność w przypadku dalszej odsprzedaży.